serwis Skoda i VW
serwis Skoda i VW Wrocław

BENDIX-HYDROVAC

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

Kierowca reguluje skuteczność hamowania przez zwiększenie lub zmniejszenie nacisku na pedał hamulca, ponieważ dzięki równowadze układu sił działających na dźwignie, każdemu położeniu pedału odpowiada tylko jedno, ściśle określone położenie tłoka w cylindrze. Jeżeli nacisk na pedał hamulca jest stały, wówczas oba zawory są zamknięte, w cylindrze panuje określone podciśnienie, a mechanizmy hamulcowe kół działają z określona skutecznością. czego tłok pod naciskiem sprężyny oporowej powraca do położenia spoczynkowego. Jeżeli pedał hamulca jest zwolniony, w układzie BOSCH-VACUUM po Obu stronach tłoka w cylindrze wzmacniacza utrzymuje się jednakowe podciśnienie (w odróżnieniu od układu DEWANDRE, w którego cylindrze panuje również ciśnienie atmosferyczne). BENDIX-HYDROVAC. Układ ten wyróżnia się zastosowaniem hydraulicznego wzmacniacza współdziałającego z podciśnieniowym urządzeniem wspomagającym. Zwykle pompa układu hydraulicznego, uruchamiana pedałem hamulca i działająca jako zawór sterujący, tłoczy płyn Niekiedy podciśnieniowy układ DEWANDRE wyposaża się dodatkowo w zbiornik służący jako zasobnik podciśnienia, co uniezależnia działanie hamulców od zmian podciśnienia w rurze ssącej (system BOSCH-DEWANDRE). Aby umożliwić stosowanie podciśnieniowego układu uruchamiającego w pojeździe z silnikiem wysokoprężnym, silnik wyposaża się w specjalną pompę podciśnieniową do wysysania powietrza z cylindra urządzenia uruchamiającego. Układy hydrauliczno-podciśnieniowe. Często podciśnieniowy układ uruchamiający współpracuje z hydraulicznym układem przeniesienia, co pozwala stosować rozpieracze hydrauliczne w mechanizmach hamulcowych kół. W takim przypadku tłok siłownika podciśnieniowego jest sprzężony z tłokiem pompy głównej zwykłego hydraulicznego układu uruchamiającego. BOSCH-VACUUM. Układ ten jednoczy w sobie podciśnieniowe urzadzenie wspomagajace, polaczone z rura ssącą silnika oraz zwykły hydrauliczny układ uruchamiający sterowany pedałem hamulca. Na tłok pompy hamulcowej działa suma nacisków wynikających z przejmowanego przez pedał hamulca nacisku stopy kierowcy oraz nacisku wywieranego przez tłok urządzenia wspomagającego. Kierowca reguluje skuteczność hamowania przez zwiększenie lub zmniejszenie nacisku na pedał hamulca. Po zwolnieniu pedału hamulca wyrównuje Sie podciśnienie po obu stronach tłoka w cylindrze urządzenia wspomagającego. [więcej w: serwis citroen warszawa, citroen serwis warszawa, serwis seat warszawa,Serwis Seat Wrocław ]

Tags: , , ,

Comments are closed.