serwis Skoda i VW
serwis Skoda i VW Wrocław

BALDWIN HYDRO BOOSTER

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

Kompensacja zużycia okładzin szczęk polega na wprowadzaniu do odgałęzień instalacji za urządzeniem OTOREG coraz wiekszych ilości płynu, tak że pomimo ścierania się okładzin luzy spoczynkowe szczek w zasadzie się nie zmieniają. Podczas naciskania na pedał hamulca, pod naporem płynu tłoczonego przez pompe główną tłoczek swobodny urządzenia OTOREG przesuwa się w cylinderku i wytłacza płyn do rozpieraczy. Jeżeli wskutek zużycia okładzin do rozpiera o czy może odpływał więcej płynu niż mieści się go w cylinderku urządzenia OTOREG, wówczas tłok swobodny opiera się poprzez trzonek zaworu przepustowego o ściankę, zawór otwiera się i w kierunku rozpieraczy nadal napływa płyn tłoczony przez pompę główną Po zwolnieniu pedału hamulca zawór przepustowy zamyka się i odcina połączenie pomiędzy pompą główną a rozpieraczami. Jednocześnie tłoczek swobodny cofa się wskutek różnicy ciśnień, a sprężyny odciągające oddalają szczęki od bebnów na określoną stalą odległość, zależną od pojemności skokowej urządzenia OTOREG. BALDWIN HYDRO BOOSTER służy do zwiększania 0 około 30 0/0 ciśnienia w rozpieraczach w stosunku do chwilowego ciśnienia roboczego, wytwarzanego przez pompe główną. Podczas naciskania na pedał hamulca płyn tłoczony przez pompę główną dopływa ciśnienia, a stąd przez kanalik w tłoczku różnicowym do komory wysokiego ciśnienia i dalej do rozpieraczy. Trwa to do chwili, kiedy okładziny szczęk zetkną się z bieżniami bębnów, a ciśnienie w instalacji dochodzi do około 10 kG/cm2. Odtąd zaczyna działać hydrauliczny układ różnicowy. Zawór przepustowy zamyka się i wobec odcięcia połączenia pomiędzy komorami ruskiego i wysokiego ciśnienia, wskutek naporu płynu tłoczonego przez pompę główną tłoczek różnicowy zaczyna przesuwać sie przezwyciężając opór spreżyny. Dzięki różnicy średnic czopów tłoczka różnicowego obecnie ciśnienie w części instalacji za urządzeniem HYDRO BOOSTER wzrasta szybciej niż ciśnienie wytwarzane przez pompę główną, przy czym stosunek wysokości ciśnienia po obu stronach tłoczka różnicowego jest odwrotnie proporcjonalny do stosunku wielkości powierzchni przekroju jego czopów. [podobne: serwis citroen warszawa, citroen serwis warszawa, serwis seat warszawa,Serwis Seat Wrocław ]

Tags: , , ,

Comments are closed.